Thursday, October 16, 2008

Masalah. Aku Dibebani Masalah

hidup aku terlalu byk masalah sampai aku dah penat nk pk..
aku skg hidup kt jengka..
kt uitm jengka..
aku ambik koz diploma in science batch 1 sem 1 part 1..
aku mula mmg hepi tahap gaban coz aku ingat lau aku hidup sorang2 aku leh happy..
but..tula..abis mms (orentasi) aku dah mula dihimpit dgn masalah..
aku tension smpai aku xde sape2 nk ngadu..aku told my mom then kak iffah, my sister..


yela...aku lau leh xnk masalah aku diketahui org tapi aku da tension gle...sampai kadang2 aku nangis sorang2 kt bilik..lau rum8 aku ade pun aku xcite pun masalah aku..
aku tension ngan masalah peribadi yang xmungkin aku tulis untuk paparan umum..
tempat ni utk aku luahkan perasaan tanpa korang tau ape bende masalah aku.. .


Miss him like crazy. :(



No comments: