Wednesday, July 14, 2010

Dengan Bersabar Akan Buat Aku Tenang......

rase bersalah pun ade bile aku marah theha dr jauh..huhu..mmg aku sgt sakit hati...xmungkin aku bisa memaafkan kamu...tp xmungkin aku akan membenci mu...wah3..ayat sengal giler...tetibe aku teringat ape yg puan anna ckp kt aku...


"hana kena tabah..ingat semua nie ujian dari Pencipta kita..Dia Maha Mengetahui akan segala sesuatu...Dia xkan turunkan ujian nie buat hana kalau Dia tahu yang hana mampu buat semua nie..ingat dgn bersabar dan berishtifar byk2 kite dpt harungi segalenye..bile hana tension dan tahu xmampu nk tahan lg,hana bce al quran kuat2 dan bile solat tu hana sujud lame2..sebab bile kite sujud,salur darah dikepale akan dimasuki darah yg mmg payah masuk jika kite berdiri...ingat tu my dear..ingat tu ok?dan bile mereka mengutuk hana,hana ishtifar byk2 dan bersabar..tahu x bile hana bersabar hana dpt pahala tau..mereka kte hana giler lah,bodoh lah,setan lah..biarkan saje..kerna setiap kutukan hana akan dpt pahala dan mereka akn dpt dosa?jgn pulak kite kutuk die balik..ingat tu ok sayang?ingat yang Aisyah a.s mampu bersabar bile dituduh selama setahun..xkan hana xmampu sabar 2-3 lg?hana bce al quran dan insya Allah Dia tarik balik penyakit hana..Allah mampu buat ape saja hana..Dia Maha Berkuasa..dan Dia juga Maha Pengasih lagi Penyayang...sabar adalah segalanya..mmg hana kata nama hana dah buruk tp Insya Allah semuanya di Tangan Dia..biar mereka kata hana gila,hana tahu hana xgila kan?kalau gila msti xmasuk poli ni..dan kalau gila sekalipun mesti semua perlakuan hana mcm org gile,betul x ckp sy?hana bersabar byk2 ok?"




huhu...aku copypaste email puan anna td...hehe....

No comments: