Tuesday, August 17, 2010

*bunyi cengkerik*

aduh...ade balik cengkerik nie...kiu3....boring lah...sesgt boring...da tatau nak wat ape...fb dah log off.......xsanggup nk tgk lagi video tu...kejam sgt...........xde hati perut btul.....tgu je lah balasan kat akhirat nnt...Allah Maha Adil taw.........hari nie seharian aku xg kelas.....kpale skit,badan xlarat,hidung berdarah,telinge berdesing.....adeh.....mmg xlarat gler hari nie.............tp aku pose gak.....aku tatau nape tetibe sakit gnie...........nk kte tensyen ok je........but yesterday i do miss all my BFFs termasuklah theha...adeh.......mmg law tyme depress ni aku sgt2 perlukan mereka to console me.......damn!!i really need them............especially atul now.......hm mane ko babe...??sedih tol ko mghilang tau.....................aku da xmarah kau tau......kau sendiri tau aku mmg pyh nk marah org..tgk kes isyariana lah...even after i kicked,slapped her after she said bad things bout my father pun aku boleh kawan balik ngan die.....aku mmg pyh nk marah org lme......even kes aku ngan theha kes yg kalau ikutkan kecik je n aku mrh die hari tu je.....ko knl aku babe...aku bese nye lupekan seme nye sblm aku tido.......aku selalu maafkan org sebelum aku tido.....sbb ko tau kan aku takut aku xkn bgun dah.......k la babe....aku harap ko bce blog aku...aku rindu kau kowt....atul!!!!!!argh.....kite da kawan lme babe...xkn ko x knl lagi aku...kite kawan sejak darjah satu lagi kn...??ko kawan baik aku selamenye...kalah org lain...farha ke ely ke theha ke sape je..........missing her so badly..............rindu sgt bff aku trutama atul....T__T



No comments: