Tuesday, November 16, 2010

flat alor akar mulai dari hari ini sgt pemes~~huhuuhuhuhuhuuhuhuhuhuuhu

mungkin korg ade bce mane2 paper or dengar berita pasal lelaki+isterinya+anak asuhan mereka dilibas dengan pedang samurai pada jumaat lepas iaitu pd 12 nov lalu..kecoh bile wartawan tengah2 call ayah aku tanya pasal what has happen..manela ayah aku tau coz kiteorg dah moveout dr flat tu awal tahun nie lagi. wartawan2 tu tpon coz ayah aku pengerusi KRT kawasan tu..mangsa mohd taufik bin abd razak dan isterinya duk kat blok sama ngan aku tapi tingkat yang berbeza.dia duk tingkat satu,dlu aku duk tingkat empat....kenal die mmg kenal coz die tu laki paling sengal kat situ....da la duk main fitnah ayah aku sesuke hati....heeeee~~~geram tol..............nak tau lebih lanjut bce paper 13hb nov baru2 nie...seme paper cover dpn~~~paper hari ni plak kte penyerang tu berasal dr belukar sakai...mcm penah tau je alamat tue....hmmmmmmmmmmmmm bukan alamat theha ke??kan3..???die kampung belukar sukai kepong kan?huhhhhhuuu...ntahla tu yg fahmi ckp kat aku.....adios~!

No comments: