Wednesday, January 12, 2011

hey guys~!

hai guys....it's been reallyfeaking tyme since i update this thing.....sorry...bz sket larh with all pertukaran poli nie....seyes mmg bz gler.......banyak sgt berlaku sebenarnye yg telah mematangkan aku yang telah buat aku xmudah percaya kat org.....firstly bile aku dapat kamsis...my fren suzie ajak r0omate ngan dye tp sebab aku daftar lmbt n student baru xleh nak pilih r0omate....whatsoever...bengang gak ngan felo(warden)...huhuhu....first bile dapat result kamsis aku terus ambik kunci and survey bilik tue.....oklah...much better than kamsis dungun...then disebabkan aku xbawak beg pun aku pun just tanda tempat aku ngan botol air....next day aku nmpak ade org pun ambik tempat aku...aku pun marah r weyh...huhuhu...terus aku ubah tempat...ne boleh...aku cop dlu...then aku g kelas....first kelas aku,aku g kelas hari khamis afta selesaikan everything...first kelas-kelas highway kul 9 kat ME104..aku cuak r....da r syed xreplymsg aku....ina(awek farhan budak bridging aku dlu) pun xreply msg...cuak gle r babe....takut r....





then syed firdaus tpon aku suh tgu kat pondok jaga kamsis nie....seb baik die tpon n kebetulan dye duk kamsis sekali ngn aku.....

aku pun g kelas....pas kenalkan diri n abis je kelas highway aku ditegur oleh mamat 3 ekor nie....huhuhu....azrin,pekan ngan atan larh.....sibuk je tye aku bakpe aku tukar sini...hello~!ikut ske aty aku r....then ade budak perempuan nie datang kat aku....introduce herself....nme dye annisa....nisa la senang...budak nye kiut miut g2 then die mnx num aku.....sebab die kte die nak kawan ngn aku....hehehe...ade gak budak baik ngn aku....hah!ni dye...
dye yg pakai tudung coklat tue...sebelah dye kembar nyer....well skg aku always together forever lah ngn die....huhuhu...budak nie penolong ketua kelas n hari tu nisa ade dtg cite kat aku yg die tensyen ngan budak kelas kiteorg....hm dlm hati...well nisa...kite serupa....huhuhu...die mengalami ape yg aku rse mse aku kat dungun....now aku tolong dye larh....aku pun kesian...aku pun xtaw ape dan kenapa dorg xske nisa.....aku rse nisa ok je.....much better than my roomate...hahaha...lupe plak nak cite...r0omate aku nmenye yana n AKU SKG DAN HARI INI SGT2 BENGANG TAW NGAN DIE!!!payah dpt roomate cm die yg 24h nak belagak.....aih....sabo jelah...tp teruk2 die pun die ok....baik je ngan aku.....baik ke?ntahla...hahaha...ni minah senget nie...heheheh...jgn mrh yana~!

comel kan?tp aku lg comel...kiu3....hari nie...12/1/11 byk berlaku...sedih gle..tambah plak rum8 aku plak wat hal......aku ni da la jenis penyimpan perasaan....terlalu sensitip......payah kawan ngan aku...n mse tengah nangis aku telefon tehah...well...die angkat tp die xcakap....die just dengar tangisan aku+rintihan aku(yelah kot die dgr...)...then aku yg letak....aku segan+malu......seyes...rindu mmg rindu...AKU RINDU DUNGUN!!!!!

aku dah xpunye ape....aku manusia lemah...selalu terjatuh...berbeza aku darimu...kau berdiri teguh..aku serba tiada...aku kekurangan dan bila kau tiba aku hilang dari kewujudan...sempurnanya sifatmu...tulusnya hatimu..jujurnya niatmu..tingginya kesabaranmu...lepaskanlah diriku kerna aku tak mampu utk menanggung sebuah cinta sempurna darimu.......
ni hah pakwe aku
khairul fahmi che mat....sebuk je pempuan sebelah tu...hahahahah...xde r....tu khairul fahmi che mat gol keeper harimau muda....huhuhuhu....pakwe aku??gambar xleh letak....hehehe...oklah2...jap2...

hahaha...comel kan...nme nye mek on....

No comments: