Tuesday, January 25, 2011

Love Lesson ♥ 2 : Trust

assalamualaikum~~

kuliah cinta 2 dari Miss Hana utk malam ni ialah

SALING MEMPERCAYAI ANTARA SATU SAMA LAIN

aku percaya and aku bet korang pun percaya kan dalam satu perhubungan WAJIB ade trust so that xde la korang asyik nak menyalahkan pasangan korang je kalau pape yang berlaku.

mcm contoh...aku bagi contoh paling senang..

situasi kat ECM (xde tempat lain dah aku nieyh~)

bf/gf korang tengah jalan2 ngan korang kat area ecm then bf/gf korang ditegur oleh mamat/awek yang lagi hensem/cantik dari korang..pastu dorang nampak cam kedai mesra pertonas..korang pun bajet cam korang nak jeles la sangat...alah takde maknenyer~ senang citer alah korang caye jelah cakap bf/gf korang tue....xyah susah2 cemburu...membazir karen jew....paling senang korang xyah la sebuk2 nak tanye...kalau aku senang je...tarik tangan bf aku pastu wat muke kat pempuan tu dengan mimik muke "NI PAKWE AKU OK...NAK?PEGI CARI LAIN~!!!" the end..!

tapi someone once told me that in every relationship we sometimes perlu tambah manja2 or ngade2 nak merajuk so that baru syok~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mcm MR K ni cakap "u merajuk,i pujuk...." syok perhhhh~~~hahahaha...=))

No comments: