Saturday, January 29, 2011

wahhh~sangat sangat sangat letih dan lapar...

assalammualaikum..
gambar ini dicilok dr belog dR rozmey
yo! ladies.....aku baru je selesai  mengemas umah kak long aku ini yang sepah disebabkan anak2 sedare aku yang kiut miut yang suke wat sepah...huhu...orait letih giler sudah....pagi pagi tadi after bangun,terus bukak laptop..mandi tak ape pun tak,terus bukak laptop...excited giler nak check email....sebab ingatkan cik abg tu reply....then disebabkan aku totally hampa dan feel so geram aku pu keluar bilik..basuh muka,cuci gigi terus bantai nasi goreng kakak aku masak..lapar siot..maklumlah aku dah 3 minggu lebih atau bersamaan 23 hari tak makan nasik sebab aku totally hilang selera after aku cirit 3minggu yang lepas...rekod 3minggu pun dah xde sebab aku makan nasik goreng pagi tadi..adoyai...

selama 3minggu itu kalau korang nak tahu,aku hanya makan biskut kering cicah air teh O je..wahh!korang terliur ke?HAHA!ok..aku xmakan roti pun..my mom belikan roti,aku xmakan...my friend,suzie yang sangat sangat baik hati pun beli kan aku roti butterscoth gardenia PUN aku xmakan..last sekali bila dah expired baru aku buang...sori dear...aku xde intention pun nak buang...dah expired...camne...

minggu pertama tu aku memang larat pegi kelas,masuk minggu kedua jarang jarang..minggu ketiga,kelas hari isnin dan selase je pegi..mmg xde tenaga...my mom ade beli kan air 100+ botol besar tp aku minum pun macam xde effect..then aku tepon fahmi..esokkan tu die hantar air red bull 5 botol dan suh aku minum sebotol pagi sebotol malam..baru lah ade tenaga...lagipun Mr K pun ade suh aku pegi kelas....die cakap "Awak ponteng kelas, awak akan di bar. Tak boleh ambil final. Then akan extend. Then sampai bila nak duduk kat situ?"

aku pun ikut cakap dia dan member2 aku yang lain yang banyak memberi 'nasihat'..thanks korang..^^

No comments: