Tuesday, February 1, 2011

Aku Tak Paham 1 : Lelaki

assalammualaikum,


salam again..thanks for stopping by kat belog aku yang tak seberapa ini...malam ni aku demam+selsema+batuk..tapi disebabkan aku sangat sangat rindu nak post,aku pun nak cerita kat korang pasal pengalaman aku ni..well, aku kan takde cerita lain..balik balik kisah hidup aku je..


tadi aku teman my sister tengok jangan pandang belakang congkak 2 kat astro box office..dan disebabkan aku sangat sangat benci tengok cerita typical aku tukar channel 711,tengok glee..then aku rasa sangat sangat tade mood...T___T


bila rasa macam tu,aku pun cari dan mencari handphone aku..well handset tu mmg selalu hilang..lagipun tade sape nak mesej..kadang kadang aku rasa sangat sangat sedih because aku tade boifren...T___T


then aku jumpe handphone aku dalam bakul mainan anak kak long aku..puhh..hampeh....takde msg pun...sampai hati korang korang yang ku sayangi tak hantar mesej pun..T__T




okay back to the topic sebenarnye aku nak jugak tahu sebab aku kurang faham..is it true,men's feeling really really hard to notice?yeke?but, if a man stop sending you messages,ignore what you've asking or whatsoever,it is damn true that that boy dont have any feeling towards you and he will be glad to leave you..am i damn right?


so buang masa je wahai ladies..ignore them..find someone else..korang mesti akan fikir dialah segalanya..no one else lagi damn bagus dari dia and what not..cuba fikir balik..sebelum ini korang pun mesti bercinta and mesti penah lalui saat saat perpisahan or clash or break up or whatever kan?sebelum ini pun mesti korang ada juga kata yang dia segalanya sampai korang menangis setiap malam..korang ingat aku tak tahu?dan you should handle yourself dear..men are hopeless without US..we girls rule the world...hell yeah!


so stop asking and telling yourselves that there is no one in this world can replace him and what not...damn..i hate to say this...but i know i have to say it..whatever it takes or whatever might happen,even if Mr Right doesnt show up now..please dont ever ever ever give up...that's the only way..so cheer up girls..i know we can do it..dan cinta lah kerana Allah..bukan cinta kerana nafsu..okay,love ya'll..

No comments: