Sunday, February 13, 2011

My Point of View : Top 5 Best Blog..

Assalammualaikum,

Sebenarnya ini adalah top 5 blog-blog yang aku selalu lepak kalau bukak laptop.

1.Blog Dr Aminah
Beliau merupakan blogger yang paling aku respect lah. Medical student UNIKL dan yang paling tak kesah kalau orang cakap apa. Suka membahasakan beliau sebagai 'GUA'. Most entry beliau adalah pasal medic, yelah bakal doktor kan lu aminah ? Gua respect lu girl ~

2. MakBonda
Makbonda adalah first blogger yang aku jumpa bila bukak blog ni tahun 2008 dulu.

3. Hapacrita ?
Ntahlah. Aku suka baca blog dia..lantak aku lah !

4. It's All About Love Infinity ~ TERFAKTAB
Aku suka baca blog ni sebab it's all about love.. :))

5. Blog My Sister !
This is ma sister's blog. Bacalah pengalaman dia travel every inches of the world.


.................................................................


Okay, pelik ya sebab aku 'lupa' nak letak blog seseorang ya?
Herm I was once always lepak blog mamat ni tapi after what happens, yup aku jadi malas giler nak bukak blog dia. Nanti tak pasal-pasal kena cop desperate lagi.

Mr K
Beliau merupakan blogger yang paling banyak peminat girls yang fall in love dengan theotherkhairul. Seorang yang digelar Doctor Love dan mostly entry beliau about love and counseling about something particular . Do read his okay?

2 comments:

Milimilo said...

well mr k is mine.hahahaha. just kidding. ;p

i do addiccted to TVD until now.skrg dh tgok sampai eps 14 werewolves gaduh dgn vamps. heh ;)

Nadiah said...

mili: oh...xsangka u comment belog I yg xseberapa ni..T___T..hehe...ambik la die...taknak pun...hehe..selalu sgt advance dia ni..dah berhenti tgk TVD..peningla..xpenah nak catch up dgn awk...starting to watch gary unmarried..best la jugak...:)